Maroko zwiększyło eksport papryki w 2022 r.
Analiza przeprowadzona przez Hortoinfo ujawnia, że w 2022 r. eksport marokańskiej papryki osiągnął 166,9 mln kg, wzrastając o 4,43% w porównaniu z rokiem poprzednim i o 80,8% w ciągu ostatnich 10 lat.
Z kolei eksport papryki z Hiszpanii, Holandii i Turcji, które są również ważnymi eksporterami tego warzywa, spadł w 2022 roku.
W ciągu ostatnich dziesięciu lat hiszpańska papryka

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.