Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Meksykańska spółdzielnia wegetariańska chce dotrzeć do większej liczby klientów w USA

2023-11-08 00:00
Źródło: Freshplaza.com

Papryka dzwonkowa jako piłkarz, pomidor słuchający muzyki i surfująca mini słodka papryka to część nowego brandingu warzywnego stworzonego przez Produce Team LLC, aby zachęcić dzieci w USA do spożywania większej ilości warzyw. Według Diany Zamudio, regionalnego przedstawiciela handlowego Produce Team, "Chcemy dotrzeć do większej liczby amerykańskich konsumentów. Chcieliśmy stworzyć coś dla dzieci, aby mogły cieszyć się warzywami

>

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Papryka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem