Mercagrisa: papryka rośnie o 5%.
Zarówno w sezonie zimowym, jak i letnim ceny wzrosły o 20% do 30%. Z drugiej strony, wolumen sprzedaży głównego produktu, papryki, wzrósł o około 5%.
W tej panoramie, wyzwaniami Mercagrisy na następny sezon jest co najmniej utrzymanie cen z 2023 roku. Mimo że produkcja na metr kwadratowy spada z powodu

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Papryka