"Największym wyzwaniem w tym roku była ograniczona dostępność papryki odpowiedniej dla Japonii".
New Green Overseas zakończy sezon eksportowy holenderskiej papryki do Japonii w przyszłym tygodniu. W ubiegłym roku wysokie stawki frachtu lotniczego spowodowały minimalny eksport; w tym roku ograniczenie to przyszło z innego punktu widzenia. "We wrześniu prawie nie było dostępnej papryki i była ona bardzo droga, więc mieliśmy trudności z zaopatrzeniem klientów", mówi Pat Dekker.
Papryka w japońskim sklepie.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka