"Nasza papryka przekąskowa dostarcza ewolucji do kategorii papryki"
Tropikalna przygoda ze smakiem - taka jest właśnie paprykowa marka Tatayoyo. Firma Rijk Zwaan jest bardzo dumna, że ta papryka przekąskowa została nominowana do Fruit Logistica Innovation Award 2023. Zapytali swoich partnerów sieciowych i współpracowników: Co czyni Tatayoyo tak wyjątkowym? I w jaki sposób ta papryka przekąskowa porusza firmy świeżo do przodu"?
"Substancje lotne sprawiają, że
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka