Niemieckie zakupy tureckiej papryki gwałtownie spadają
Dane z serwisu statystycznego Euroestacom (Icex-Eurostat) przeanalizowane przez Hortoinfo ujawniają, że niemiecki import tureckiej papryki odnotował gwałtowny spadek w ciągu ostatnich trzech kampanii.
Odnotowano spadek o 90,1% od kampanii 2020/2021 do kampanii 2022/2023, a jak podkreślono w analizie, jest bardzo prawdopodobne, że spadek ten był konsekwencją wysokiego wskaźnika
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka