"Od plantatora do procesu końcowego naszego klienta - na tym się skupiamy"
Holenderska firma Snijpunt została założona 25 lat temu, aby innowacyjnie dodawać wartość do papryki i przy okazji odciążać klientów, mówi dyrektor generalny Mark van der Salm. Zauważa on, że zasady te są wciąż zaskakująco aktualne. "Wciąż mamy te wartości. Naszą funkcją w łańcuchu jest odciążenie klientów poprzez dalsze przetwarzanie świeżych warzyw w dobre, wysokiej jakości półprodukty
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka