"Ogólnie rzecz biorąc, możemy spojrzeć wstecz na udany niemiecki sezon owocowo-warzywny"
Wraz z przybyciem ostatnich pomidorów i słodkiej papryki z północnych Niemiec, krajowy sezon warzyw owocowych zbliża się ku końcowi. "Jakość kilku ostatnich pociągów była całkiem dobra. Sprzedaż była również całkiem zadowalająca przez całą kampanię, chociaż marketing jest obecnie raczej cichy", informuje Matthias Bahn, hurtownik warzyw i dyrektor zarządzający
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.