Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Czerwone papryki: niespodziewany sygnał dla spotkań pozamałżeńskich w supermarketach

2024-10-22 00:00
Źródło: Freshplaza.com
W supermarketach pojawił się trend, w którym osoby używają czerwonych papryk w swoich wózkach na zakupy jako sygnał poszukiwania pozamałżeńskich spotkań. Ta metoda, znana jako „kod papryki”, została ujawniona na forum online na stronie randkowej dla osób żonatych szukających romansów.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: raport

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem