"Rośnie spożycie włoskiej papryki w Europie Północnej i Skandynawii"
Kampania paprykowa w prowincji Almeria dobiegła końca. Jak już informowało Obserwatorium Cen i Rynków Rządu Andaluzji w 16 tygodniu, wejście do produkcji Murcji i Holandii skierowało międzynarodowych nabywców głównie na te rynki, więc plantacje w Almerii zorientowane na eksport osiągają koniec swojego cyklu. Jest to

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka