'Rynek papryki został podzielony między Hiszpanię, Holandię i Turcję'
Rynek papryki został podzielony między Hiszpanię, Holandię i Turcję. Dostawy holenderskie powiększały się o wszystkie kolory, podczas gdy towar hiszpański nadal tracił na znaczeniu. Zielone, jak i czerwone papryki z Turcji dopełniły obrazu. Według BLE rosnący import z Belgii i pierwsze niewielkie ilości z rynku krajowego uzupełniły asortyment na zasadzie selektywności.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka