"Silny popyt na hiszpańską i izraelską paprykę z USA i Kanady"
Sezon na hiszpańską i izraelską paprykę trwa w najlepsze w holenderskiej firmie Gilad Produce. "Wojna oznacza, że dostępnych jest mniej lotów z Izraela. Brakuje również pracowników do zbioru i pakowania wszystkich papryk, ale nadal otrzymujemy niezbędne ilości", mówi Frank Mosterd.
"Obecny popyt ze Stanów Zjednoczonych i Kanady jest
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka