"Sprzedajemy polską paprykę do supermarketów w całej Europie"
Nie można porównywać polskiej uprawy papryki z zaawansowaną technologicznie uprawą w Holandii. W przeciwieństwie do pomidorów, które w Polsce uprawia się w szklarniach, większość upraw papryki nadal odbywa się w tunelach foliowych. "Przez lata prowadzono próby z papryką uprawianą w szklarniach, ale to się nie przyjęło" - mówi Marek Knop, account manager w holenderskiej firmie StC.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka