"Tymczasem podaż warzyw szklarniowych znów systematycznie rośnie, tylko papryka pozostaje w tyle"
Hiszpańskie niedobory warzyw po raz kolejny przekroczyły swój szczyt. Stephan van Marrewijk, pracujący w dziale handlowym hiszpańskiej spółdzielni Vicasol, patrzy wstecz na dziwaczną sytuację rynkową. "Były momenty dużych niedoborów, a co za tym idzie wysokich cen, które wywróciły cały rynek do góry nogami. Te wahania są zbyt duże dla zwykłego biznesu i normalnej sprzedaży w kierunku
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka