"W momencie sprzedaży nie wiemy, ile prawdy jest w stwierdzeniach o wyższym popycie niż podaży".
Wszystko wskazuje na to, że ta kampania ponownie będzie "niezwykła i, zdaniem naszych klientów, trudna" dla papryki, mówi Arturo Gisbert z Nationwide. Nie możemy zapominać, że "mieliśmy 2 lata rosnących kosztów, a wraz z inflacją i niedoborem wody spowodowało to wzrost cen, które uzgadniamy w momencie sprzedaży. Co więcej, wydaje się, że jest większy popyt niż

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka