"Zebrałem o 40 000 kilogramów mniej niż w poprzednim sezonie i wystawiłem fakturę na 40 000 euro więcej".
W ten sposób Paco Fernandez, producent wczesnej papryki z El Ejido, podsumowuje to, co wydarzyło się w wielu almeryjskich gospodarstwach w tej kampanii; jak szczegółowo opisała Asaja Almeria kilka dni temu, wartość rynkowa produktu wzrosła o ponad 52% w ciągu ostatniego sezonu.
Prezes Asaja Almeria potwierdził, że sektor rolniczy Almerii zafakturował 3,639 milionów euro od tego czasu
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka