"Zwalczamy niezdrowe przekąski za pomocą papryki bez pestek"
Segment przekąsek zyskuje w ostatnich latach na popularności również w Belgii. Życie toczy się szybciej, a ludzie są bardziej zajęci, więc wygoda jest najważniejsza. Aby konkurować z batonami czekoladowymi czy chipsami ziemniaczanymi, sektor owoców i warzyw nieustannie poszukuje sposobów na odciągnięcie konsumentów od niezdrowych przekąsek.
Den Berk Délice spodziewa się mieć konkurencyjny produkt w postaci owoców bez pestek
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka