Solucious nabył 100% udziałów w Valfrais
Kupujący w Wielkiej Brytanii wydali 13,7 mld funtów na artykuły spożywcze w okresie przedświątecznym
Liczba zakupionych artykułów wzrosła o 2% w grudniu, podczas gdy ceny wzrosły o 6,7%, według analityków Kantar. Apetyt na świąteczny obiad był szczególnie silny, ponieważ wysokie rabaty, w tym na worki tradycyjnych warzyw za zaledwie 15 pensów, spowodowały wzrost ilości pasternaku, kiełków i ziemniaków o 12%, 9% i
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pasternak