Codziennie świeże ceny z punktów skupu w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

AMI: Pomidory w reklamowej czołówce

2023-06-28 00:00

Pomidory są niekwestionowanymi królami reklamy. Są one zdecydowanie najczęściej reklamowane przez niemieckich sprzedawców detalicznych żywności. Duża różnorodność w asortymencie pomidorów, od pomidorów drobnoowocowych po standardowe pomidory kratkowane, jest głównym powodem tak dużej intensywności reklamy.

Nie ma tygodnia, w którym pomidory nie pojawiałyby się w ulotkach reklamowych

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Zobacz więcej: Pomidory

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem