"Budowanie marki to coś więcej niż przyklejanie etykiety na owoce"
Sezon pomidorowy wchodzi w Almerii w ostatni etap. "To była trudna kampania, z brakami produktów, ale z dobrymi cenami, i z zagrożeniem ze strony wirusa Brunatnej Rugi" - mówi Jordi Ballester, kierownik firmy Let It Out Food Creativity, który poświęcił swoje życie rozwojowi odmian pomidorów, i który założył tę firmę w samym środku pandemii.
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory