Elisir, marka premium Cedior pojawia się w telewizji
Cedior kontynuuje inwestycje w markę Elisir, która przeszła już rebranding. Od 30 lipca rusza kampania telewizyjna.
Marka parasolowa premium kilku produktów Cedior, przede wszystkim pomidora, ląduje w głównych krajowych sieciach telewizyjnych z claimem Take and Grow at Home. Od projektuBe Fruity! do kampanii telewizyjnej Logo Elisir
Już widoczny lanner na

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Pomidory