Globalny Kongres Pomidorowy dostarcza informacji na temat konsumentów
Jak dostać się do umysłu konsumenta pomidorów? Może po prostu ich zapytać.
Może to być kosztowne i czasochłonne, ale uzyskanie bezpośrednich opinii kupujących w sklepie pozostaje zdecydowanie najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, czego konsumenci faktycznie szukają w produkcie i jak skuteczny jest obecny przekaz, zwłaszcza w aspektach takich jak smak, zdrowie i zrównoważony rozwój.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Pomidory