Hiszpania: Produkcja pomidorów Rosa de Barbastro o milion sztuk mniejsza niż oczekiwano
Kampania hiszpańskich pomidorów Rosa de Barbastro zakończyła się plonem dwóch milionów kilogramów. To o 1 milion mniej niż początkowo przewidywano. Spadek ten dotknął małych producentów, którzy stanęli przed różnymi wyzwaniami. Sezon zakończył się wcześniej niż oczekiwano i został "uratowany", w liczbach, dzięki zwiększeniu do 14 hektarów produkcji w szklarniach Grupo Correas, firmy, która

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory