Jak Arabia Saudyjska po raz pierwszy wyeksportowała pomidory do Europy
W lutym 2024 r. świeże produkty z Arabii Saudyjskiej zostały po raz pierwszy wyeksportowane do Europy. Wydarzenie to było tak wyjątkowe, że pojawiło się w wiadomościach telewizyjnych. W jaki sposób Arabia Saudyjska, ze swoim surowym klimatem i dużym uzależnieniem od importu w celu zaspokojenia potrzeb lokalnego rynku, zdołała wyeksportować pomidory do Europy? Odpowiedź leży w zaawansowanych technologicznie szklarniach i pionowym rolnictwie, a firma stojąca za

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory