Kampania letnia charakteryzująca się brakiem surowców i siły roboczej
"Popyt na surowce, który przewyższa podaż i brak siły roboczej to dwie kwestie, które charakteryzują naszą kampanię produkcji i przetwórstwa warzyw, zwłaszcza jeśli chodzi o suszone pomidory", informuje Gianluca Manfredi, prezes spółdzielni La Cupa.
Menedżer zgłosił trudności w organizacji kolejnej kampanii suszonych pomidorów: "Popyt jest żywy

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory