Lotte Mart planuje pakować swoje pomidory w pojemniki z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu
UK: Asda przystępuje do globalnego systemu LEAF Marque Environmental Assurance System, aby pomóc w realizacji swoich zobowiązań w zakresie zrównoważonego zaopatrzenia
Asda rozpoczęła wdrażanie certyfikacji LEAF Marque w całej swojej brytyjskiej bazie dostaw owoców i warzyw świeżych, aby wzmocnić swoje standardy środowiskowe. Wszyscy brytyjscy producenci świeżych produktów Asdy uzyskają certyfikat LEAF Marque do maja przyszłego roku
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory