"Moro Sardo, wspaniała kampania
Kampania Moro Sardo, perły Grupy Agromediterranea, która tchnęła nowe życie w typowego sardyńskiego pomidora koktajlowego, znajduje się w końcowej fazie. Sezon charakteryzujący się dobrą sprzedażą i satysfakcjonującymi notowaniami, jak podkreśla Andrea Manca, partner-właściciel Grupy Sardyńskiej wraz z Filippo Frongia, który przekazuje nam również kilka wiadomości na temat produkcji pomidorów bezniklowych, dla których
>
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Pomidory