Pomidory - wyzwania związane z kolejną kampanią
Kryzys energetyczny, który rozpoczął się wraz z wojną na Ukrainie, miał wiele reperkusji dla upraw warzyw wykorzystujących sztuczne światło w środkowej/północnej Europie. Luka nie została wypełniona przez inne kraje producenckie i spowodowała brak równowagi na rynkach międzynarodowych. Ponadto w segmencie pomidorów pojawiły się trudności związane z wirusem ToBRFV. Nawet konkurenci z Afryki Północnej, z

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory