Pomimo obecnych wyzwań w kampanii pomidorowej, spodziewamy się mocnego zakończenia sezonu
Na początku 2024 r. ceny pomidorów doświadczyły spadku, który jest nadal odczuwalny. "Tegoroczna kampania pomidorowa rozpoczęła się w nieco nietypowy sposób. W CASI, gdzie obsługujemy od 60 do 70% niektórych odmian pomidorów produkowanych w prowincji Almería, zdecydowaliśmy się opóźnić przesadzanie w tej kampanii ze względu na sytuację z wirusem rugosy i warunki pogodowe.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory