Raport fotograficzny: Brytyjska Konferencja Pomidorowa
Na Brytyjskiej Konferencji Pomidorowej, która odbyła się wczoraj w Warwickshire, nie można było znaleźć ani jednego pomidora. Nie było ozdobnej brytyjskiej flagi pomidorowej, żadnych nowych odmian pokazanych przez hodowców, a nawet lunch był całkowicie pozbawiony pomidorów. Jest to przykład tego, jak strach przed wirusem Rugose zmienił branżę. I, jak powiedziano podczas konferencji, nie jest to jedyne wyzwanie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory