Rosyjska sieć detaliczna Magnit odnotowała wzrost popytu konsumentów na pomidory koktajlowe.
Sieć detaliczna "Magnit" odnotowała wzrost popytu konsumentów na pomidory koktajlowe. Preferencje konsumentów zmieniają się w kierunku małych, słodkich owoców.
Od początku roku sprzedaż pomidorów koktajlowych w sklepach sieci wzrosła o 50% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Ponadto popyt na pomidory koktajlowe własnej produkcji wzrósł ponad dwukrotnie.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory