Skomplikowany początek francuskiej kampanii pomidorowej
Wiele letnich produktów jest wrażliwych na warunki pogodowe, w tym pomidory, na które popyt nie był szczególnie silny w maju. "Ostatnie tygodnie były trudne, z raczej średnimi cenami, ale mimo to udało nam się sprzedać nasze produkty", wyjaśnia Christophe Rousse, prezes spółdzielni Solarenn. "Ostatecznie nasze wyniki są równoważne lub tylko nieznacznie niższe niż w ubiegłym roku. Ale

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory