Sycylijski sektor pomidorów Pachino spogląda w przyszłość na więcej rynków zagranicznych
Przez ostatnie 20 lat Konsorcjum Pachino ChOG skupiło się na promocji i wzmocnieniu produktu głównie na rynku krajowym, z dużym wysiłkiem umieszczając swojego pomidora na mapie dla wszystkich Włochów. Od pewnego czasu zarząd stowarzyszenia stawia sobie za cel zwiększenie znaczenia marki na skalę międzynarodową, także dzięki najważniejszym włoskim targom świeżych owoców i warzyw. Na
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory