Szwecja odnotowuje wolniejszą sprzedaż świeżych produktów latem 2023 r.
Szwecja odnotowała spowolnienie sprzedaży świeżych produktów tego lata z powodu wysokiej inflacji, ponieważ konsumenci szukają wartościowych zakupów. Według Magnusa Nilssona, dyrektora generalnego Odlarlaget, Szwedzkiego Stowarzyszenia Producentów: "Konsumpcja była taka sama jak w zeszłym roku. Oznacza to, że rentowność plantatorów cierpi z powodu niższych wolumenów sprzedaży".
Thomas Lilja, prezes Odlarlaget i hodowca pomidorów w
Szwecji.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory