Tomato Xperience: "Dzięki Wabi-Sabi rozpoczęliśmy ruch antyodpadowy".
Do najbliższego czwartku Semillas Fitó świętuje IV edycję swojego Tomato Xperience w Almerii. Wydarzenie poświęcone wyłącznie pomidorom, w którym firma nasienna pokazuje swoje portfolio, z wieloma nowymi produktami i już skonsolidowanymi materiałami. Wszystkie są pogrupowane w cztery bloki: Foodture (specjalności), tradycyjny, smakowy i long life.Dwa pomidory "mainstreamowe"
W ramach
Tomato Xperience
Tomato Xperience
Tomato Xperience
Tomato Xperience

Magazyn "Fruit Today" to doskonałe źródło informacji dla branży produktów świeżych. Jego misją jest łączenie producentów owoców z Europy południowej z europejskimi kanałami importu i dystrybucji. Artykuły zawierają informacje dotyczące całego łańcucha wartości handlu owocami i warzywami oraz firm działających w tej branży.
Roczny nakład magazynu to 5,000 egzemplarzy rozprowadzanych w Hiszpanii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Holandii, Francji, Europie Wschodniej, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się za pośrednictwem bezpośredniej subskrypcji i bezpłatnie na głównych europejskich targach.
Założona przez dziennikarkę Carmen Cabra ponad 10 lat temu, magazyn jest ceniony za niezależność informacyjną i dobre praktyki dziennikarskie.