W ciągu ostatnich 10 kampanii eksport hiszpańskich pomidorów spadł o 371 milionów kilogramów
Między kampanią 2013/2014 a kampanią 2022/2023 Hiszpania zmniejszyła wolumen eksportu pomidorów o 37,7% (-371,44 mln kg); jednak wyższe ceny, po których je eksportuje, pozwalają jej na niemal stały wzrost dochodów, według danych Hortoinfo.
Większość krajów, które zazwyczaj importują hiszpańskie pomidory, zmniejszyła swoje zakupy od Hiszpanii w
2013 roku.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory