Carrefour ogłosił, że w przyszłym tygodniu otworzy swoje pierwsze 50 sklepów w całym Izraelu
UK: Nisa ujawnia ambitne cele rekrutacyjne na 2023 rok
Nisa ma zamiar otworzyć kolejne 400 sklepów w tym roku, w ramach swojego ambitnego dysku rekrutacyjnego. Po udanym roku 2022, w którym grupa symboliczna i hurtownik otworzyły 473 nowe sklepy, Nisa odnotowała silny początek roku, w którym do tej pory zrekrutowano 130 sklepów.
Źródło:

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pory