"Najpotężniejsza kampania w historii"
Rozpoczęła się druga część kampanii Sady Ekologiczne. Do tej pory komunikacja koncentrowała się na zasobach i treściach, ale teraz etykieta jest również lepiej ukierunkowana na bieżące obawy konsumentów". Sandrine Gaborieau, odpowiedzialna za komunikację, szczegółowo opisuje najważniejsze wydarzenia drugiej połowy sezonu.
"Najważniejsza kampania kiedykolwiek przeprowadzona przez Eco-friendly
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pory