"Ta kampania była do tej pory bardzo dobra, jeśli chodzi o ceny butternut squasha"
Kampania dyniowa trwa i ma się dobrze, a Hiszpania przez kolejny rok jest czołowym eksporterem w Europie. W 2021 roku, w rzeczywistości, według najnowszych danych, prowadziła w tym segmencie w dużej odległości od drugiego największego konkurenta, Holandii, wprowadzając na rynek ponad pół miliona ton za granicą. "W tej chwili ceny są dobre i jest wystarczający popyt na produkt. My
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pory