"Z The Potato Chef wchodzimy na rynek z dużym potencjałem"
Regularni goście europejskich targów niewątpliwie zauważyli The Potato Chef. Belgijska firma De Aardappelhoeve podnosi świadomość swojej marki przetworzonych produktów ziemniaczanych i do tej pory produkty te znajdują się na półkach w całej Belgii. "To sposób na unowocześnienie naszych produktów ubocznych i jest bardzo ładnie odbierany" - zaczyna Bart Nemegheer.
Firma uruchomiła tę markę w 2021 roku
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pory