Dla brytyjskich konsumentów rabarbar to wszystko.
Prawie połowa Brytyjczyków nie wie, kiedy świeże produkty są w sezonie, pomimo chęci jedzenia bardziej sezonowo, donosi Grocery Gazette.
Nowe badanie konsumenckie przeprowadzone przez sklep internetowy Ocado ujawniło, że 70 procent badanych chce jeść więcej sezonowych owoców i warzyw, jednak 47 procent respondentów przyznało, że nie ma pojęcia, kiedy produkty są w sezonie, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i gdzie indziej,
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Rabarbar