Hiszpania: "W następnej fazie przejdziemy na warzywa przekąskowe"
W magazynie w Tetouan w Hiszpanii, kilometry od jakichkolwiek pól uprawnych, rukola i aromatyczna bazylia są uprawiane w pomieszczeniach. Minęło kilka miesięcy odkąd Isifarmer wylądował w starej sali gimnastycznej, która została przekształcona w pionową farmę poszukującą miejskich rolników do dalszego rozwoju swojego modelu.
Ángel Leo-Revilla i Marcos Enríquez to dwaj partnerzy biznesowi, którzy chcą pokazać, że jest to możliwe
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Rukola