Początek niemieckiego popytu ponownie wywołuje poruszenie w Daily Fresh Radish
Niderlandzki rynek rzodkiewki jest bardzo spokojny. To nic niezwykłego, mówi John Grootscholten z Daily Fresh Radish. "Wielu klientów aktywnie sprzedaje rzodkiewki przez całą wiosnę i lato. Następnie we wrześniu i październiku koncentrują się na innych owocach i warzywach i nie prowadzą już żadnych promocji na rzodkiewki" - mówi.
"My i inni hodowcy rzodkiewki reagujemy, siejąc mniej dla
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Rzodkiewka