"Wybór mieszanki rzodkiewek na produkt roku może potencjalnie zwiększyć sprzedaż"
Po typowym styczniu z niedoborem na rynku rzodkiewki, popyt ma tendencję do wyciszania się podczas tygodnia handlowego w Berlinie i podczas karnawału. "Po karnawale spodziewam się wzrostu popytu", mówi Erik de Jong z Jongfresh w Monster w Holandii. "Początek stycznia był nieco chaotyczny. Ze względu na wojnę nie było pewności, czy będą jakiekolwiek dostawy z Izraela, ale to

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Rzodkiewka