Chrupiąca sałata hitem ICA Szwecja
W ciągu niespełna trzech lat podwójne opakowanie ICA Crunchita zapewniło sobie stałą pozycję na półkach szwedzkich sklepów detalicznych. "Ma dobry smak, jest chrupiąca i ma dobry okres przydatności do spożycia. To dobre rozwiązanie ze względu na duży odsetek samotnych gospodarstw domowych" - wyjaśnia Cecilia Ekfors Forsberg, Category Manager w ICA. Ta chrupiąca sałata pomaga detalistom

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie