Czy ceny produktów ekologicznych i konwencjonalnych w sklepach mogą być takie same?
Czy świeżo ścięte organiczne zioła i różne odmiany sałaty mogą mieć taką samą cenę jak ich konwencjonalne odpowiedniki w sklepach? Wielu pomyśli, że to niemożliwe, a przynajmniej niezrównoważone. Jednak holenderska firma Fresh Organic Choice już to osiągnęła i ma to jako długoterminową strategię. Chcieliśmy dowiedzieć się więcej na ten temat i dlatego skontaktowaliśmy się z menedżerem Hakanem Ocaktarem.
Hakan i jego

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie