Maszyny gwarantują bezpieczeństwo i jakość pakowanych sałatek uprawianych organicznie w spółdzielni we Włoszech.
2024-05-21 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Tino Bellina przewodzi przemysłowi szklarniowego sałaty od 35 lat, zyskując przydomek "Steve Jobs czwartej generacji". Rewolucjonizował rynek pod koniec lat 80., wprowadzając przedmytą sałatę w opakowaniach, co zasadniczo zmieniło krajobraz owoców i warzyw.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



