Mimo wyższych cen udało nam się zwiększyć sprzedaż sałaty roszponki.
2024-12-16 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Kampania na tegoroczne rukiew wkracza teraz w swoje apogeum. "Zazwyczaj popyt gwałtownie rośnie od 50. tygodnia kalendarzowego. Pomimo zmieniających się nawyków żywieniowych, wielu ludzi nadal chce mieć rukiew na swoim stole na Boże Narodzenie. W gastronomii zwłaszcza, rukiew z regionalnych pól otwartych.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



