Niemcy: Sierpień był miesiącem najbardziej intensywnej reklamy lodowej sałaty.
2024-09-06 11:00
Źródło:
Fruitnet.com
Oferta sałaty lodowej rosła w ciągu miesiąca. Intensywne dni słoneczne i chłodne noce przyczyniły się do dobrej jakości i dużych główek. Potencjał sprzedaży był jednak ograniczony ze względu na ogólnokrajowe wakacje letnie. Również sprzedaż na rynkach hurtowych
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem