"Niemiecki popyt na sałatę liściastą jako towar spada od lat".
W związku z obecnymi warunkami pogodowymi, Florian Wahl, dyrektor zarządzający Mack und Gerstner, spodziewa się, że jakość sałaty z Palatynatu utrzyma się przez kolejne dwa do trzech tygodni. "Ceny były w tym roku na bardzo niskim poziomie. Popyt na sałatę liściastą jako towar spada od lat. Trend wyraźnie przesuwa się w kierunku świeżo krojonych sałat, zarówno dla gastronomii, jak i dla sklepów.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie